jueves, 17 de marzo de 2011

pate de post cu ciuperci

ciuperci(champiniones)300g

o ceapa mijlocie

un morcov mic

tofu(este branza de soia,se gaseste in magazine chinezesti)250g


prepari asa:tai ceapa marunt si o pui la prajit.apoi tai ciupercile marunt si le adaugi peste ceapa cand aceasta s-a rumenit.pui intr-oala tofu-ul la fiert 15min sau pana se ridica la suprafata si rezervi.toci morcovul marunt si rezervi.cand sau calit legumele rezervi si lasi la racit 10min.pui legumele, morcovul, tofu-ul intr-un vas pt mixat si cu mixerul bati bine totul.pui sare si piper dupa gust.
optional eu am pus si un catel de usturoi.
se poate servi cu paine prajita .POFTA BUNA

4 comentarios:

  1. bun bun yamyyyyyyyyyy

    ResponderEliminar
  2. da, e interesanta reteta, buna pentru perioada care o traversam, adica postul,deci morcovul il toci dar nu il calesti si pe el, in adaugi crud?
    am s-o incerc

    ResponderEliminar
  3. Draga Dumi, am preluat adresa bogului de la cineva cunoscut tie, si vreau sa-ti spun ca, m-a placut ideea mancarurilor spaniole, si pe masa mea, asa ca pana acum nu am incercat paella, care cred ca e divina, ma bucur ca s-a gandit cineva si la acest lucru, astept cu nerabdare retetele tale, mai ales ca cele postate deaja, imi lasa gura apa...,promit sa te urmaresc in deaproape.
    multa bafta.

    ResponderEliminar
  4. multumesc pt. comentarii si pe viitor o sa incerc sa adaug lucruri cat mai variate

    ResponderEliminar